Zapraszamy do naszego Startupova! 

 

O projekcie

W naszym projekcie Niebieski StartUp – Startupovi Uczestnicy i Uczestniczki mają możliwość otrzymania nie tylko pomocy finansowej w postaci bezzwrotnej dotacji na założenie firmy (23.050 zł), ale także wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów działalności, jak również szkoleniowego w zakresie działań biznesowych (2600 zł/miesiąc przez 6 miesięcy).

W ramach działających w projekcie Subregionalnych Inkubatorów w Jastrzębiu-Zdroju (BLUEFORM) i Żorach (Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A.) pomożemy w stworzeniu 48 firm – startupów, głównie w branżach związanych z nowoczesnymi technologiami informatycznymi i komunikacji teleinformatycznej (ICT) oraz z pracą twórczą i designem, z kompleksową wiedzą na temat prowadzenia firmy i możliwością rocznego wsparcia w prowadzeniu działalności.

Wychodząc naprzeciw osobom młodym, które straciły pracę z powodu pandemii, stworzyliśmy projekt, który nawet osobom o minimalnej znajomości zasad prowadzenia biznesu pozwoli na wprowadzenie na rynek ich firmy. Ważne są tylko: dobry pomysł na biznes, predyspozycje, ambicja, chęci oraz umiejętność logicznego myślenia.

 W projekcie zapewnimy wsparcie ze strony wysoko wyspecjalizowanej kadry – trenerów i specjalistów, którzy nie tylko szkolą, ale też prowadzą firmy, stąd wiemy, że pomożemy powstałym startupom przetrwać najtrudniejszy – pierwszy rok działania.

Nad szkoleniami i udziałem uczestników będzie czuwał doświadczony i oddany Wam zespół projektowy Blueformersów i ARPowców, będziesz mógł/a kontaktować się z nami każdego dnia w Inkubatorze w Jastrzębiu-Zdroju i w Żorach. Wesprzemy Cię w procesie rekrutacji, pomożemy w wypełnieniu dokumentów, wskażemy kolejne kroki. Będziemy z Tobą ponad rok!

Wartość projektu wynosi: 2 352 118 zł, w tym dofinansowanie projektu z UE: 2 327 272,10 zł.

Wasze Inkubatory

Dla kogo jest ten projekt

UWAGA! Projekt jest przewidziany dla osób z tzw. grupy NEET, które:

  • nie ukończyły 30 roku życia (18-29),
  • mieszkają na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, czyli na terenie miast i gmin: Jastrzębie-Zdrój, Żory, Wodzisław Śląski, Rybnik, Racibórz, Radlin, Kuźnia Raciborska, Pszów, Krzanowice, Czerwionka – Leszczyny, Rydułtowy, Gaszowice, Godów, Gorzyce, Jejkowice, Kornowac, Krzyżanowice, Lubomia, Lyski, Marklowice, Mszana, Nędza, Pietrowice Wielkie, Rudnik, Świerklany.
  • nie prowadziły / nie miały zawieszonej działalności gospodarczej (firmy) przez minimum 12 miesięcy, nie były zarejestrowane jako przedsiębiorcy w KRS w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
  • spełniają definicję osoby bezrobotnej nie zarejestrowanej w PUP lub biernej zawodowo (patrz Regulamin – zgodnie z definicją),
  • Utraciły zatrudnienie po 1 marca 2020 r. z powodu pandemii (nie bój się tego kryterium – zadzwoń – wytłumaczymy, jak wykazać kwalifikowalność),
  • Będą otwierać działalność na terenie Subregionu Zachodniego,
  • szczególnie osoby, które chcą prowadzić działalność gospodarczą w zakresie IT, ICT, projektowania lub firmę w istotny sposób wspartą technologiami komunikacyjno-informatycznymi. Sprawdź czy spełniasz ten warunek w załączniku nr 10 do Regulaminu.

Szczególnie zapraszamy do naszego Startupova:

  • kobiety,
  • osoby niepełnosprawne (wymagane jest orzeczenie),
  • osoby bierne zawodowo,
  • długotrwale bezrobotne (minimum 12 miesięcy bez pracy),
  • osoby o niskich kwalifikacjach, maksymalnie ISCED3.

Definicje powyższych grup: patrz Regulamin.

Jeżeli spełniasz powyższe kryteria zgłoś się! Rekrutacja do projektu przewidziana jest na 4 edycje – 2 w Jastrzębiu, 2 w Żorach.

Uwaga: Szczególnie zapraszamy do projektu kobiety, które nie miały do tej pory odwagi, by założyć własną firmę. Powodów może być wiele: masz ambicje prowadzenia własnej firmy, Twój etat jest zagrożony zwolnieniem, masz problem z łączeniem życia zawodowego z rodzinnym i chcesz pozwolić sobie na większa elastyczność, nie potrafisz znaleźć atrakcyjnej dla siebie pracy – to kilka z nielicznych powodów, które przyspieszają decyzję o założeniu własnej firmy. Jak wskazują badania i nasze doświadczenia, wśród kobiet mamy dużą grupę przedsiębiorczych osób, które nie zdają sobie sprawy ze swoich predyspozycji w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Zachęcamy także osoby niepełnosprawne, nawet te osoby, których życie ogranicza się do pobytu w domu. Jeśli jesteście programistami, webmasterami, grafikami – oznacza to, że macie umiejętności pozwalające na pracę w każdym miejscu i kontakt z całym światem. Postaramy się pomóc Wam w prowadzeniu wszystkich działań w domu.

Uczestnikami projektu będzie 48 osób, w tym min. 11 kobiet i maks. 37 mężczyzn, w podziale na:

  • min. 60% stanowić będą osoby bierne zawodowo,
  • maks. 40% będą stanowić osoby bezrobotne.

Startupove wieści

Harmonogramy wsparcia

__________

W załącznikach dostępne są harmonogramy grupowych form wsparcia z Inkubatora w Jastrzębiu-Zdroju oraz z Żor.

Harmonogram - grupowe formy wsparcia (Inkubator Jastrzębie-Zdrój)
Harmonogram - grupowe formy wsparcia (Inkubator Żory)

_________________________________________________________________________

Rekrutacja do kolejnej edycji N2

__________

Uwaga, uwaga! Zaczynamy kolejną rekrutację dla młodych. Nie czekajcie, tylko przekazujcie nam aplikacje! Nabór dokumentów rozpocznie się 7 września i będzie trwał do odwołania w Inkubatorze Jastrzębie i 24 zgłoszeń w Inkubatorze Żory. Nie ma co czekać! Wypisujcie dokumenty! Czekamy na Was!

A od poniedziałku 25 października zaczynamy rozmowy kwalifikacyjne z tymi, którzy przeszli ocenę formalną.

_________________________________________________________________________

Nabór wniosków o wsparcie pomostowe w Żorach

__________

Inkubator Żory ogłasza nabór wniosków o wsparcie pomostowe. Termin naboru trwa od 20 do 24 września 2021.

 

Nabór Biznes planów i wniosków o wsparcie pomostowe

__________

Informujemy, że od przyszłego tygodnia, po zakończeniu szkoleń rozpoczynamy nabór wniosków o dotację (Żory od 25 sierpnia do 8 września, Jastrzębie- od 26 sierpnia do 9 września). Wszystkie dokumenty są dostępne poniżej (dokumenty do pobrania dla uczestników).

Szkolenia obu grup pierwszej edycji rozpoczęte!

__________

I zaczęliśmy! Obie grupy (Jastrzębie-Z. i Żory) już rozpoczęły szkolenia. Tutaj znajdziesz Harmonogram szkoleń.

Rekrutacja pierwszej edycji zakończona!

__________

Nareszcie przyszedł ten dzień. Mamy listy rankingowe do grupy Jastrzębie i Żory.

Ależ dostajemy pytań od Was!

__________

Telefony dzwonią jak szalone. Dzyń, Dzyń! Dzwonią z Katowic i Warszawy! Przypominamy, że nasze Startupovo zaistniało dla mieszkańców Subregionu Zachodniego - wyszczególnienie miejscowości znajdują się w Regulaminie. Liczy się miejsce zamieszkania zgodnie z Waszym oświadczeniem na Formularzu zgłoszenia. Serdecznie zapraszamy!

Przybywajcie!

Rekrutację czas zacząć!

__________

Do startu, gotowi, start! Już na stronie dostępne są dokumenty aplikacyjne dla osób, które chcą wziąć udział w pierwszej rekrutacji do 2 edycji (Jastrzębie i Żory) naszego Niebieskiego Startupova. Nabór dokumentów rozpocznie się 6 kwietnia i będzie trwał 14 dni (do 20.04.2021), jednak nie dłużej niż do zebrania 24 zgłoszeń w Inkubatorze Jastrzębie i 24 zgłoszeń w Inkubatorze Żory. Nie ma co czekać! Wypisujcie dokumenty!

Startujemy!

__________

Miło nam poinformować, że już wystartowaliśmy z projektem Niebieskiego Startupova dla osób przed 30-tką. Trochę przyszło nam poczekać, ale już z impetem możemy zacząć działać, by pomóc Wam spełnić marzenie o własnej firmie. Mamy nadzieję, że z nami zaczniecie tę niesamowitą i pasjonującą przygodę zawodowego życia. Zapraszamy do nas! 

Specjalne udogodnienia

Mamy też specjalne udogodnienia dla kobiet, które są szczególne premiowane podczas rekrutacji. A jak wskazują badania, kobiety także mają predyspozycje do zawodów związanych z nowoczesnymi technologiami oraz świetnie sprawdzają się w roli szefowych. Mogą w projekcie skorzystać z udogodnień podczas spotkań z nami oraz pomocy w zorganizowaniu opieki nad dziećmi w czasie szkoleń.

Zachęcamy także do projektu przedsiębiorcze osoby niepełnosprawne, które mają pomysł, a nie wcieliły go do tej pory w życie.  Zapytaj o udogodnienia dla Ciebie!

Zależy nam na tym, by wspomóc naszych uczestników w drodze do tworzenia 48 prężnie działających przedsiębiorstw, dlatego – jeśli tylko masz dylemat, czy w Twojej szczególnej sytuacji poradzisz sobie z uczestnictwem – porozmawiaj z naszymi doradcami pod nr 32 470 60 77. Postaramy się pomóc w Twojej sprawie.

Nie płacę – zarabiam

Jak to możliwe, że nic nie płacę, a jeszcze zarabiam?

Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dodatkowo wkład własny ponosi za Niebieskich Startupovców BLUEFORM i Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości z Żor.
Dzięki projektowi osoby, które zgłoszą się do nas mogą korzystać z bezpłatnych szkoleń, a nawet otrzymują wsparcie finansowe na zakupy inwestycyjne (do 23 050,00 zł) i wsparcie pomostowe na opłatę ZUS, poradnictwa biznesowego, czynszu, innych ważnych dla działania firmy opłat (do 2 600,00 zł/miesiąc przez 6 miesięcy). Jest to dość zaskakujące dla wielu interesujących się naszymi projektami aplikantów, stąd spieszymy wyjaśniać na czym polega przepływ środków w projekcie (w uproszczeniu).

Państwa udział w szkoleniach oraz możliwość uzyskania dotacji finansowane są przez Unię Europejską, Blueformersów i ARPowców. Wynika to z celu projektu, jakim jest stworzenie 48 firm działających na obszarze subregionu zachodniego województwa śląskiego, a co za tym idzie pomoc w budowaniu pewnego i stabilnego rynku pracy. Właśnie z tego powodu Unia wydaje środki na szkolenia czy dotacje. Nam z kolei zależy na budowaniu sieci firm nowoczesnych branży w naszym Subregionie i łączenie ich, byśmy mogli nie tylko cieszyć się pierwszym rokiem wspólnej przygody w projekcie, ale także stabilizacją i współpracą przez kolejne wiele lat. Dzięki nowym kompetencjom osoby nieaktywne zawodowo będą mogły otworzyć firmę, która – dzięki dobrym kwalifikacjom właściciela – będzie w przyszłości zatrudniać kolejnych pracowników. Dzięki nowym i stale poszerzanym kompetencjom przedsiębiorców rynek pracy rozwija się najefektywniej. Aby ułatwić uczestnikom i uczestniczkom projektu zrobienie pewnych pierwszych kroków w świecie biznesu zapewniamy 6 miesięczną finansową dotację pomostową. Uzasadnieniem dla tego typu wsparcia jest obserwowany, szczególnie w branży ICT, czas oczekiwania na pierwsze efekty finansowe nowo powstałych firm. Korzyścią dla Startapovców będzie też ciągłe wsparcie naszych specjalistów, korzystanie z naszego zaplecza biznesowego i programistycznego do prowadzenia firmy.

Całe wsparcie bezzwrotne, jakie otrzymasz po zarejestrowaniu działalności będzie objęte pomocą de minimis.

Jednak, by korzystać z przywileju bezpłatnego udziału w projekcie i dodatkowego finansowania wymagamy od naszych uczestników odpowiedzialności za powierzone na ich cel środki. Stąd nałożyliśmy na uczestników pewne obowiązki:

  • szybkie i sprawne przekazanie wszystkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy,
  • szybkie i sprawne podpisanie umowy o udziale w szkoleniu,
  • odpowiedzialne podejście do zajęć – dbanie o obecności na zajęciach szkoleniowych (nieprzekraczalny jest pułap 20% nieobecności w projekcie), zgłaszanie ewentualnych nieobecności z wyprzedzeniem, punktualność na zajęciach, zaangażowanie w pracę podczas zajęć i zdanie egzaminu,
  • przekazanie nam na wyznaczony czas wszelkich dokumentów dotyczących szkoleń i dotacji – na wezwanie;
  • umożliwienie kontroli na miejscu (a nam będzie niezwykle miło odwiedzić Was przy kawie i porozmawiać, jak Wam idzie w biznesie – to jedna z naszych ulubionych chwil w projekcie),
  • zgłaszanie nam wszystkich nagłych spraw mogących wpłynąć na udział w projekcie z wyprzedzeniem.

To nie jest trudne, zobaczycie sami! A pomoże Wam w tym także opiekun z Biura projektu oraz nasz system komputerowy FIRMOTRON!

Dotacje

Uczestnicy projektu, zakładając własne działalności gospodarcze otrzymują wsparcie finansowe:

  • na zakupy inwestycyjne (do 23 050 zł),
  • wsparcie pomostowe na opłatę ZUS, czynszu, innych ważnych dla działania firmy opłat (do 2600 zł/miesiąc przez 6-12 miesięcy),
  • zwrot kosztów dojazdu na szkolenia,
  • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem w trakcie szkoleń.

 

Szkolenia

Cykl szkoleń  w projekcie – NASZE SZKOLENIA SĄ SUPER!!!

Nasi Niebiescy Startapovcy przejdą szkolenia, które pomogą w efektywnym prowadzeniu firmy. Szkolenia obejmują tematykę: rejestrowania firmy, księgowości i podatków, prawa pracy, komunikacji z otoczeniem biznesu, działań marketingowych. Zajęcia będą prowadzone przez praktyków biznesu wyspecjalizowanych w doradzaniu firmom, zatem mają charakter warsztatowy. Podczas zajęć będziesz pracować na realnych przypadkach z życia firm w pierwszym roku ich działalności, przedyskutujesz możliwe rozwiązania wielu skomplikowanych problemów. Poznasz zasady pracy, płacy i rozliczeń skarbowych, o jakich nie wie większość osób, które nigdy nie prowadziły firmy. Dzięki temu zwiększymy szanse wszystkich powstałych firm na trwałe i efektywne działanie na rynku.

Szkolenia będą odbywały się w trzech kategoriach:

  • Podstawowa, szkolenia w wymiarze min. 48h
  • Średniozaawansowana, szkolenia w wymiarze min. 32h
  • Zaawansowana, szkolenia w wymiarze min. 16h

Udział we wsparciu szkoleniowym jest warunkiem starania się o wsparcie finansowe (dotację) oraz wsparcie pomostowe.

Jak zorganizowane są zajęcia?

Szkolenie trwa max. 11 dni prowadzonych najczęściej w ciągu 3 tygodni. Zajęcia odbywają się w dniach roboczych, 8 godzin lekcyjnych dziennie, od godz. 9:00 do 16:00.
 
Na zajęcia zapraszamy do pięknego Jastrzębiu-Zdroju i niezwykle atmosferycznych Żor. Na zajęciach otrzymasz materiały szkoleniowe (segregatory z materiałami, notes, długopis, pendrive), certyfikat udziału w szkoleniu, zaprosimy Cię też na catering w każdym dniu szkolenia.

Wsparcie szkoleniowe

  • Otwieramy firmę, w tym:
    • Biznes Plan
    • Forma działalności, dokumenty rejestrowe
  • Podatki i księgowość
  • Kadry i płace
  • Pomoc de minimis
  • Prawo przeciw dyskryminacyjne w prowadzeniu firmy
  • Komunikacja biznesowa, w tym:
    • komunikacja zarządcza i kliencka w oparciu o matrycę Blancharda
    • wykorzystanie programów komputerowych do komunikacji
    • wizerunek szefa
  • Marketing firmy, w tym wykorzystanie mediów społecznościowych
  • Design Thinking w projektowaniu nowych pomysłów biznesowych

W sumie całość pakietu szkoleniowego trwa 11 dni (88h). Za przydział uczestników na konkretne zajęcia grupy odpowiada doradca zawodowy wskazujący zajęcia obowiązkowe dla uczestnika oraz zajęcia nieobowiązkowe.

Aby otrzymać dotację należy przejść min. 80% zajęć wskazanych jako obowiązkowe.

Firmotron

Dzięki usłudze Firmotron możesz korzystać z wielu aplikacji przy pomocy jednego konta. Będąc już Startupovcem będziemy kontaktować się i rozliczać dotację także w oparciu o to narzędzie. Dostaniesz wtedy swoje hasło i login do pracy z nami.

zarejestruj się

Zgłoszenie i dokumenty

Uwaga! Druga rekrutacja!

Na Wasze dokumenty czekamy do odwołania.

Już teraz możesz pobrać i przygotować niezbędne dokumenty.

Jeśli chcesz zostać Niebieskim Startapovcem i przeżyć z nami niesamowity biznesowy rok życia – dostarcz nam w wyznaczonym terminie prawidłowo wypełniony jeden komplet dokumentacji rekrutacyjnej (w wersji papierowej lub elektronicznej).

WAŻNE INFORMACJE – Konkurencja może być zażarta! Dlatego trzymaj się ściśle zasad i przyłóż do naboru.

Dokładnie przeczytaj Regulamin! Wszystkie dokumenty powinny być nierozerwalnie ze sobą spięte, parafowane na każdej stronie oraz podpisane w wymaganych miejscach. Dokumenty rekrutacyjne muszą być dostarczone w zamkniętej kopercie opisanej według wzoru przedstawionego w Regulaminie (do pobrania poniżej*). Dokumenty przesłane drogą elektroniczną wraz z wymaganymi załącznikami należy podpisać tylko we wskazanych miejscach za pomocą podpisu elektronicznego, bez parafowania każdej strony.

Przez dokumenty rekrutacyjne należy rozumieć:

  • Formularz zgłoszenia (do pobrania poniżej), wypełniony najlepiej elektronicznie (na komputerze), w języku polskim, we wszystkich wymaganych polach. Formularz zawiera także obligatoryjne oświadczenia potwierdzające spełnienie kryteriów grupy docelowej. Wypełniaj dokument w programie MS Word – jeśli nie masz – umów się z naszym biurem na skorzystanie z naszego stanowiska komputerowego.
  • Autodiagnozę potrzeb szkoleniowych (do pobrania poniżej) z wypełnioną pierwszą stroną (drugą wypełni doradca zawodowy kiedy przystąpisz do projektu).
  • Zbiór oświadczeń i dokumentów potwierdzających kwalifikowalność (zgodnie z Regulaminem. Będziesz zobowiązany/a przedłożyć je najpóźniej przed przystąpieniem do udziału w pierwszej formie wsparcia. Jednak zależy nam na ich dostarczeniu już teraz. Jeśli ich nie możesz dołączyć – wskaż nam na piśmie informację jakie dokumenty dostarczysz przy podpisaniu umowy).

Status kwalifikowalności będziesz musiał/a potwierdzić ponownie na dzień rozpoczęcia udziału w Projekcie tj. w dniu rozpoczęcia pierwszej formy wsparcia.

Każda edycja rekrutacji w ramach Projektu będzie prowadzona w 3 etapach – osobno w każdym Inkubatorze:

  • ETAP 1: nabór dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 2: ocena formalna i merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 4: rozmowa kwalifikacyjna z Doradcą zawodowym i komisją (etap poprzedzony testem).

W drugiej rekrutacji do obu Inkubatorów nabór trwa do odwołania (przedłużamy z uwagi na za małą liczbę zgłoszeń).

Uwaga! Startujesz TYLKO do jednego Inkubatora. Złożenie dokumentów do dwóch miejsc skutkować będzie odrzuceniem jednego formularza – losowo. Inkubatory pracują wg tych samych Regulaminów i zasad działania, jednak z uwagi na odrębne procedury ich sposób pracy może się różnić. 

 * Dokumenty, które należy wypełnić są do pobrania w formacie edytowalnym, prosimy nie wprowadzać żadnych zmian w ich logotypach, budowie i treści, a jedynie uzupełnić wszystkie wymagane pola. Pozostałe materiały udostępniamy w formacie .pdf, którego nie można edytować. Jeśli masz wątpliwości, czy formularz zgłoszenia wyświetla się poprawnie, sprawdź go z wersją pdf – do pobrania tutaj>

Regulamin rekrutacji I

Zał. 1. DOKUMENT ZGŁOSZENIOWY: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (WORD)

Zał. 1 ODT. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (ODT)

Zał. 2. DOKUMENT ZGŁOSZENIOWY: DODATKOWE OŚWIDCZENIA WYMAGANE DO REKRUTACJI

Zał. 3. DOKUMENT ZGŁOSZENIOWY: WZÓR DRUKU US-7

Zał. 4. MATERIAŁ INFORMACYJNY Z WUP DOTYCZĄCY US-7

Zał. 5. KARTA OCENY FORMALNEJ FORMULARZA ZGŁOSZENIA

Zał. 6. KARTA OCENY MERYTORYCZNEJ FORMULARZA ZGŁOSZENIA

Zał. 7. KARTA ZBIORCZA OCENY ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ

Zał. 8. DOKUMENT ZGŁOSZENIOWY: AUTODIAGNOZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH z DIAGNOZĄ DORADCY ZAWODOWEGO

Zał. 9. WZÓR WNIOSKU O DOFINANSOWANIE DOJAZDÓW NA SZKOLENIE

Zał. 10. OBSZARY i DZIAŁALNOŚCI PREMIOWANE W PROJEKCIE

Zał. 11. DZIAŁALNOŚCI (SEKTORY) WYKLUCZONE Z MOŻLIWOŚCI UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE

Zał. 12. WZÓR UMOWY O UDZIELENIE WSPARCIA SZKOLENIOWEGO

 

Jeśli już jesteś naszym Uczestnikiem

Poniżej znajdziesz dokumenty wymagane na etapie wnioskowania o dotację. 

Dokładnie zapoznaj się z Regulaminem przyznawania wsparcia i pobierz wszystkie wymagane dokumenty. 

DOKUMENTY DO POBRANIA DLA UCZESTNIKÓW

Regulamin przyznawania wsparcia finansowego

Tu pobierz Regulamin przyznawania wsparcia finansowego

Dodatkowo poniżej do pobrania załączniki o których mowa w Regulaminie lub pomocne w realizacji projektu.

Przypominamy, że najświeższe informacje uzyskacie na Firmotronie.

Załączniki wymagane przy ubieganiu się o dotację i wsparcie pomostowe:

Zał. 1 Wzór BIZNES PLANU (Word) - jeśli nie masz tego programu - zgłoś się do Inkubatora i pracuj u nas

Zał. 2 Wzór KARTY OCENY BIZNES PLANU (pdf)

Zał. 3 WZÓR Umowa o udzielenie wsparcia finansowego (pdf)

Zał. 4 Wzór OŚWIADCZEMNIA o nieotrzymaniu pomocy de minimis (pdf)

Zał. 5 Wzór Formularz_informacji_de_minimis (Excel) - jeśli nie masz tego programu - zgłoś się do Inkubatora i pracuj u nas

Zał. 6 Oświadczenie o niekorzystaniu z innych środków i inne oświadczenia (pdf)

Zał. 7 Wzór WNIOSEK O WSPARCIE POMOSTOWE (Word)

Zał. 9 Wzór KARTA OCENY MERYTORYCZNEJ WNIOSKU O WSPARCIE POMOSTOWE (pdf)

Zał. 10 WZÓR Umowa o udzielenie wsparcia pomostowego (pdf)

Zał. 14. Wzór weksla AVAL

 

Jak poprawnie wypełnić dokumenty rekrutacyjne

Aby wziąć udział w rekrutacji do projektu, musisz dostarczyć do wybranego INKUBATORA wypełnione dokumenty rekrutacyjne, czyli formularz zgłoszeniowy, Oświadczenia i Autodiagnozę potrzeb szkoleniowych. 

Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić najlepiej elektronicznie (na komputerze). Po wydrukowaniu pozostaje kilka miejsc, które trzeba uzupełnić odręcznie:

      • oświadczenia na końcu formularza (x przy każdym oświadczeniu)
      • podpisy we wskazanych miejscach
      • parafka na każdej stronie.

Pamiętaj!

      • Upewnij się, czy wskazane przez Ciebie PKD działalności zawiera się w Obszarze Technologicznym nr 4 - wykaz do pobrania w zakładce "Zgłoszenie" (jeśli dotyczy)!
      • Nie pisz wielkimi literami! (Odpuść Caps lockowi, niech odpocznie!),
      • Sprawdź, czy żadne pole nie zostało puste, wykorzystaj miejsce na opisy! Daj się nam poznać i zrozumieć Twój pomysł,
      • Dokumenty rekrutacyjne włóż do koperty, zaklej ją i opisz według wzoru podanego w regulaminie (do pobrania w zakładce "Zgłoszenie"),
      • Jeśli nie wiesz, czy dokument formularza poprawnie otwiera się na twoim urządzeniu, porównaj go z wersją pdf (do pobrania w zakładce "Zgłoszenie")
      • Sprawdź, czy dobrze wydrukowały się logotypy. To ważne.
      • Jeśli zgadzasz się na pokazanie Twojej ścieżki w projekcie innym - podpisz w wyślij nam zgodę na upublicznienie wizerunku
      • Jeśli wierzysz w takie rzeczy - nie chuchaj do koperty (pandemia:)) - za to wejdź na naszego Facebooka i Instagrama i chuchnij do nas pisząc nam komentarz, że przesłałeś aplikację! Poinformuj o tym świat!

Nasze startupy

Tu będziemy na bieżąco wskazywać powstałe w projekcie StartUpy, jakie objęte będą naszym wsparciem w projekcie. Już nie możemy się doczekać powiększania tej zakładki:)

Kontakt

INKUBATOR JASTRZĘBIE ZDRÓJ


BLUEFORM

ul. Armii Krajowej 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój
tel. 32 470 60 77
biuro@blueform.pl

INKUBATOR ŻORY


Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A.

ul. Dworcowa 8
44-240 Żory
tel. 790 351 566
biuro@arpsa.pl

Skip to content