Zapraszamy do naszego Startupova! 

 

O projekcie

W naszym projekcie Startupovi Uczestnicy i Uczestniczki mają możliwość otrzymania nie tylko pomocy finansowej w postaci bezzwrotnej dotacji na założenie firmy, ale także wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów działalności, jak również szkoleniowego w zakresie działań biznesowych.

W ramach działających w projekcie subregionalnych Inkubatorów w Jastrzębiu-Zdroju (BLUEFORM) i Żorach (Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A.) pomożemy w stworzeniu 100 firm – startupów w branżach związanych z nowoczesnymi technologiami informatycznymi i komunikacji teleinformatycznej (ICT) oraz z pracą twórczą, z kompleksową wiedzą na temat prowadzenia firmy i możliwością rocznego wsparcia w prowadzeniu działalności.

Wychodząc naprzeciw osobom dojrzałym na rynku pracy, stworzyliśmy projekt, który nawet osobom o minimalnej znajomości zasad prowadzenia biznesu pozwoli na wprowadzenie na rynek ich firmy. Ważne są tylko: dobry pomysł wpisujący się w temat projektu, predyspozycje, ambicja, chęci oraz umiejętność logicznego myślenia i szybkiej nauki.

Skupiamy się na działaniach związanych z technologiami informatyczno-komunikacyjnymi i designem, gdyż branża ta otwiera bardzo duże możliwości. Stała się jednym z najważniejszych obszarów działania w naszym województwie, co przedstawiono w Strategii Rozwoju Województwa Śląskiego na kolejne lata. Nasze doświadczenia (a specjalizujemy się w branży od ponad 14 lat) wskazują, że osoby prowadzące działalność gospodarczą w dziedzinie ICT, projektowania lub z wykorzystaniem najnowszych technologii komunikacyjno – informatycznych mogą działać na rynku całego świata, nawet w czasie kryzysów (takich jak na przykład pandemia).  W projekcie zapewnimy wsparcie ze strony wysoko wyspecjalizowanej kadry – trenerów i specjalistów, którzy nie tylko szkolą, ale znają też branżę od podstaw (praktycy), stąd pomożemy powstałym startupom przetrwać najtrudniejszy – pierwszy rok działania.

Nad szkoleniami, wparciem w pisaniu biznesplanów i udziałem uczestników będzie czuwał doświadczony i oddany Wam zespół projektowy Blueformersów i ARPowców, będziesz mógł/a kontaktować się z nami każdego dnia w Inkubatorze w Jastrzębiu-Zdroju i w Żorach. Wesprzemy Cię w procesie rekrutacji, pomożemy w wypełnieniu dokumentów, wskażemy kolejne kroki. Będziemy z Tobą ponad rok!

Wartość projektu wynosi: 6 390 340,10 zł, w tym dofinansowanie projektu z UE: 6 186 073,00 zł.

Wasze Inkubatory

Dla kogo jest ten projekt

UWAGA! Projekt jest przewidziany dla osób, które:

  • ukończyły 30 rok życia,
  • mieszkają na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, na terenie miast: Jastrzębie-Zdrój, Żory, Wodzisław Śląski, Rybnik, Racibórz, Radlin, Kuźnia Raciborska, Pszów, Krzanowice, Czerwionka-Leszczyny, Rydułtowy.; a także gmin: Gaszowice, Jejkowice, Kornowac, Krzyżanowice, Lubomia, Lyski, Mszana, Nędza, Pietrowice Wielkie, Rudnik i Świerklany.
  • nie prowadziły / nie miały zawieszonej działalności gospodarczej (firmy) przez minimum 12 miesięcy, nie były zarejestrowane jako przedsiębiorcy w KRS w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
  • spełniają definicję osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo lub są osobami pracującymi w szczególnej sytuacji (patrz Regulamin – zgodnie z definicją),
  • szczególnie osoby, które chcą prowadzić działalność gospodarczą w zakresie ICT lub firmę w istotny sposób wspartą technologiami komunikacyjno-informatycznymi. Sprawdź czy spełniasz ten warunek w załączniku do Regulaminu

Szczególnie zapraszamy do naszego Startupova:

  • kobiety,
  • osoby niepełnosprawne (wymagane jest orzeczenie),
  • osoby bierne zawodowo,
  • długotrwale bezrobotne (minimum 12 miesięcy bez pracy),
  • osoby o niskich kwalifikacjach, maksymalnie ISCED3,
  • osoby po 50 roku życia,
  • pozostałe grupy: reemigranci, repatrianci, imigranci, osoby ubogie, osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny, osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych, osoby pracujące na umowach cywilnoprawnych,

Definicje powyższych grup: patrz Regulamin.

Jeżeli spełniasz powyższe kryteria zgłoś się! Rekrutacja do projektu przewidziana jest na 4 edycje.

Uwaga: Szczególnie zapraszamy do projektu kobiety, które nie miały do tej pory odwagi, by założyć własną firmę. Powodów może być wiele: masz ambicje prowadzenia własnej firmy, Twój etat jest zagrożony zwolnieniem, masz problem z łączeniem życia zawodowego z rodzinnym i chcesz pozwolić sobie na większa elastyczność, nie potrafisz znaleźć atrakcyjnej dla siebie pracy – to kilka z nielicznych powodów, które przyspieszają decyzję o założeniu własnej firmy. Jak wskazują badania i nasze doświadczenia, wśród kobiet mamy dużą grupę przedsiębiorczych osób, które nie zdają sobie sprawy ze swoich predyspozycji w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Zachęcamy także osoby niepełnosprawne, nawet te osoby, których życie ogranicza się do pobytu w domu. Jeśli jesteście programistami, webmasterami, grafikami – oznacza to, że macie umiejętności pozwalające na pracę w każdym miejscu i kontakt z całym światem. Postaramy się pomóc Wam w prowadzeniu wszystkich działań w domu.

Uczestnikami projektu będzie 100 osób, w tym min. 45 kobiet i mak. 55 mężczyzn, w podziale na:

  • min. 60% stanowić będą osoby bezrobotne/bierne zawodowo,
  • 40% osoby pracujące w szczególnej sytuacji,
  • min. 60% stanowić będą osoby mieszkające w miastach średnich i miastach tracących funkcje społeczno-gospodarcze.

Startupove wieści

Nabór BIZNESPLANÓW dla EDYCJI IV

__________

Od 29 czerwca do 14 lipca 2021 roku nasz jastrzębski Inkubator prowadzi nabór Biznes Planów z załącznikami oraz wniosków o dotację pomostową (także z załącznikami). Poniżej już załączono wszystkie wymagane dokumenty, które są potrzebne, by wnioskować o wsparcie. Trzymamy kciuki. I ogłaszamy konkurs na najszybszą grupę. Kto wygra? Grupa Marty, Ani czy Wojtciecha?

UWAGA!!! KOLEJNY NABÓR!

__________

UWAGA! Ostatnia już w tym projekcie edycja naboru zgłoszeń do zielonego projektu! Wiemy, że to edycja na 5!

Już od 29. czerwca do 5. lipca 2021 roku będziemy przyjmować Wasze dokumenty aplikacyjne do ostatniej 5-teh edycji startupova dla osób od 30 roku życia. Potem już tylko młodsi - i czekamy na nowe projekty. Przygotowujcie dokumenty, nie zwlekajcie - może być duża konkurencja! 

WYNIKI oceny merytorycznej dla IV Edycji rekrutacji

__________

Mamy wyniki oceny merytorycznej w VI edycji Startupova w Jastrzębiu-Zdroju. Oj wyjątkowo zacięta rywalizacja! mamy na prawdę silne osobowości i kilka niezwykle ciekawych innowacji biznesowych!

Tu sprawdź listę rankingową> 

Od jutra zaczynamy rozmowy kwalifikacyjne. Pamiętajcie, by się do nich przygotować. Pokażcie nam co umiecie, weźcie ze sobą portfolio. Biuro już zaczęło umawiać na rozmowy.

Nabór BIZNESPLANÓW - Inkubator Żory!!!

__________

Od 17 do 28 maja 2021 roku Inkubator Żory prowadzi nabór Biznes Planów z załącznikami oraz wniosków o dotację pomostową (także z załącznikami). Poniżej już załączono wszystkie wymagane dokumenty, które są potrzebne, by wnioskować o wsparcie. Serdecznie zapraszamy!

Start! Ruszyła 4 edycja rekrutacji do projektu - grupa Jastrzębie-Zdrój!

__________

Od 5 maja do 11 maja 2021 roku Inkubator Jastrzębie-Zdrój prowadzi nabór do kolejnej edycji projektu. Poniżej już załączono wszystkie wymagane dokumenty, które są potrzebne, by zgłosić się do projektu. Serdecznie zapraszamy!

Nabór BIZNESPLANÓW - Inkubator Jastrzębie!!!

__________

Od 23 kwietnia do 14 maja 2021 roku Inkubator Jastrzębie-Zdrój prowadzi nabór Biznes Planów z załącznikami oraz wniosków o dotację pomostową (także z załącznikami). Poniżej już załączono wszystkie wymagane dokumenty, które są potrzebne, by wnioskować o wsparcie. Serdecznie zapraszamy!

WYNIKI INKBATORA dla III Edycji rekrutacji - JASTRZEBIE-ZDRÓJ

__________

I wiemy już, kto został uczestnikiem/uczestniczką naszego projektu w III edycji Startupova w Jastrzębiu-Zdroju. W związku z decyzją zarządu przyjmujemy w tej edycji 14 osób, które w poniżej załączonej liście zajmują zielone miejsca (pierwsze 14 osób). Gratulujemy wszystkim, którzy się dostali.

Tu sprawdź listę rankingową> 

Zapraszamy 13 kwietnia na godzinę 9:00 na pierwsze zajęcia zgodne z planem. Przed zajęciami podpisywane będą umowy uczestnictwa w projekcie.

Pracujący w projekcie

__________

Zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków EFS w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020” do objęcia wsparciem kwalifikują się wyłącznie te osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych lub cywilno – prawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają wysokości 120% minimalnego wynagrodzenia (w odniesieniu do miesiąca poprzedzającego dzień przystąpienia do projektu).

Osoby na umowach o pracę nie mogą natomiast przekroczyć 100% minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Wszystko dokładnie rozpisane znajdziecie w Regulaminie.

Ależ dostajemy pytań od Was!

__________

Telefony dzwonią jak szalone. Dzyń, Dzyń! Dzwonią z Katowic i Warszawy! Przypominamy, że nasze Startupovo zaistniało dla mieszkańców Subregionu Zachodniego - wyszczególnienie miejscowości znajdują się w Regulaminie. A najważniejsze Wasze pytanie zawsze brzmiało - na co? 🙂 Zatem w skrócie odpowiadamy! Na założenie firmy, przede wszystkim w branży ICT, w tym dla branż projektowych, twórczych, innowacyjnych, a także dla firm, których znacząca część działalności opiera się na nowoczesnych technologiach ICT. Jako, że bardzo chcemy widzieć w tych branżach przedsiębiorcze kobiety, szczególnie zachęcamy programistki, informatyczki, graficzki, webmasterki, architektki, kompozytorki, czy projektantki. Ale i dla Was Panowie znajdzie się sporo miejsca:)

Specjalne udogodnienia

Mamy też specjalne udogodnienia dla kobiet, które są szczególne premiowane podczas rekrutacji. A jak wskazują badania, kobiety także mają predyspozycje do zawodów związanych z nowoczesnymi technologiami oraz świetnie sprawdzają się w roli szefowych. Mogą w projekcie skorzystać z doradztwa specjalistycznego, udogodnień podczas godzin doradztwa oraz pomocy w zorganizowaniu opieki nad dziećmi w czasie szkoleń.

W projekcie mamy możliwość indywidualnego dostosowania terminu szkoleń i konsultacji, szkolenia online, opieki nad dzieckiem w czasie szkoleń.

Zachęcamy także do projektu przedsiębiorcze osoby niepełnosprawne, które mają pomysł, a nie wcieliły go do tej pory w życie.  Zapytaj o udogodnienia dla Ciebie!

Zależy nam na tym, by wspomóc naszych uczestników w drodze do tworzenia 100 prężnie działających przedsiębiorstw, dlatego – jeśli tylko masz dylemat, czy w Twojej szczególnej sytuacji poradzisz sobie z uczestnictwem – porozmawiaj z naszymi doradcami pod nr 32 470 60 77. Postaramy się pomóc w Twojej sprawie.

Nie płacę – zarabiam

Jak to możliwe, że nic nie płacę, a jeszcze zarabiam?

Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dodatkowo wkład własny ponosi za Startupovców BLUEFORM i Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości z Żor.
Dzięki temu osoby, które zgłoszą się do projektu mogą z niego korzystać bezpłatnie, a nawet otrzymują wsparcie finansowe na zakupy inwestycyjne (do 23 050,00 zł), wsparcie pomostowe  na opłatę ZUS, poradnictwa biznesowego, czynszu, innych ważnych dla działania firmy opłat (do 2 600,00 zł/miesiąc przez 6-12 miesięcy). Jest to dość zaskakujące dla wielu interesujących się naszymi projektami aplikantów, stąd spieszymy wyjaśniać na czym polega przepływ środków w projekcie (w uproszczeniu).

Państwa udział w szkoleniach oraz możliwość uzyskania dotacji finansowane są przez Unię Europejską, Blueformersów i ARPowców. Wynika to z celu projektu, jakim jest stworzenie 100 firm działających na obszarze subregionu zachodniego województwa śląskiego, a co za tym idzie pomoc w budowaniu pewnego i stabilnego rynku pracy. Właśnie z tego powodu Unia wydaje środki na szkolenia, doradztwo czy dotacje. Nam z kolei zależy na budowaniu sieci firm nowoczesnych branży w naszym Subregionie i łączenie ich branżowo, byśmy mogli nie tylko cieszyć się pierwszym rokiem wspólnej przygody w projekcie, ale także stabilizacją i współpracą przez kolejne wiele lat. Dzięki nowym kompetencjom osoby nieaktywne zawodowo i tzw. ubodzy pracujący będą mogły otworzyć firmę, która – dzięki dobrym kwalifikacjom właściciela – będzie w przyszłości zatrudniać kolejnych pracowników. Dzięki nowym i stale poszerzanym kompetencjom Przedsiębiorców rynek pracy rozwija się najefektywniej. Aby ułatwić uczestnikom i uczestniczkom projektu zrobienie pewnych pierwszych kroków w świecie biznesu zapewniamy 6-12 miesięczną finansową dotację pomostową (długość wsparcia ustalona zostanie na etapie realizacji projektu). Uzasadnieniem dla tego typu wsparcia jest obserwowany, szczególnie w branży ICT, czas oczekiwania na pierwsze efekty finansowe nowo powstałych firm. Korzyścią dla Startapovców będzie też ciągłe wsparcie naszych specjalistów, korzystanie z naszego zaplecza biznesowego i programistycznego do prowadzenia firmy.

Całe wsparcie bezpłatne, jakie otrzymasz po zarejestrowaniu działalności będzie objęte pomocą de minimis.

Jednak, by korzystać z przywileju bezpłatnego udziału w projekcie i dodatkowego finansowania wymagamy od naszych uczestników odpowiedzialności za powierzone na ich cel środki. Stąd nałożyliśmy na uczestników pewne obowiązki:

  • szybkie i sprawne przekazanie wszystkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy,
  • szybkie i sprawne podpisanie umowy na udział w szkoleniu,
  • odpowiedzialne podejście do zajęć – dbanie o obecności na zajęciach szkoleniowych (nieprzekraczalny jest pułap 20% nieobecności w projekcie) i doradczych (0% nieobecności), zgłaszanie ewentualnych nieobecności z wyprzedzeniem, punktualność na zajęciach, zaangażowanie w pracę podczas zajęć,
  • przekazanie nam na wyznaczony czas wszelkich dokumentów dotyczących szkoleń i dotacji – na wezwanie;
  • umożliwienie kontroli na miejscu (a nam będzie niezwykle miło      odwiedzić Was przy kawie i porozmawiać, jak Wam idzie w biznesie, to jeden z naszych ulubionych chwil w projekcie),
  • zgłaszanie nam wszystkich nagłych spraw mogących wpłynąć na udział w projekcie z wyprzedzeniem (w momencie wystąpienia sprawy).

To nie jest trudne, zobaczycie sami! A pomoże Wam w tym także opiekun z Biura projektu oraz nasz system komputerowy FIRMOTRON!

Dotacje

Uczestnicy projektu, zakładając własne działalności gospodarcze otrzymują wsparcie finansowe:

  • na zakupy inwestycyjne (do 23 050 zł),
  • wsparcie pomostowe na opłatę ZUS, czynszu, innych ważnych dla działania firmy opłat (do 2600 zł/miesiąc przez 6-12 miesięcy),
  • zwrot kosztów dojazdu na szkolenia,
  • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem w trakcie szkoleń.

 

Szkolenia

Cykl szkoleń  w projekcie – NASZE SZKOLENIA SĄ SUPER!!!

Nasi Startapovcy przejdą szkolenia, które pomogą w efektywnym prowadzeniu firmy. Szkolenia obejmują tematykę: rejestrowania firmy, księgowości i podatków, prawa pracy, komunikacji z otoczeniem biznesu, działań marketingowych. Zajęcia będą prowadzone przez praktyków biznesu wyspecjalizowanych w doradzaniu firmom, zatem mają charakter warsztatowy. Podczas zajęć będziesz pracować na realnych przypadkach z życia firm w pierwszym roku ich działalności, przedyskutujesz możliwe rozwiązania wielu skomplikowanych problemów. Poznasz zasady pracy, płacy i rozliczeń skarbowych, o jakich nie wie większość osób, które nigdy nie prowadziły firmy. Dzięki temu zwiększymy szanse wszystkich powstałych firm na trwałe i efektywne działanie na rynku.

Szkolenia będą odbywały się w trzech kategoriach:

  • Podstawowa, szkolenia w wymiarze min. 48h
  • Średniozaawansowana, szkolenia w wymiarze min. 32h
  • Zaawansowana, szkolenia w wymiarze min. 16h

Za przydział uczestników odpowiada Doradca Zawodowy, z którym spotkacie się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Udział we wsparciu szkoleniowym jest warunkiem starania się o wsparcie finansowe (dotację) oraz wsparcie pomostowe.

Jak zorganizowane są zajęcia?

Szkolenie trwa max. 8 dni prowadzonych najczęściej w ciągu 2 tygodni. Zajęcia odbywają się w dniach roboczych, 8 godzin lekcyjnych dziennie, od godz. 8:00 do 16:00.
 
Na zajęcia zapraszamy do pięknego Jastrzębiu-Zdroju i niezwykle atmosferycznych Żor. Na zajęciach otrzymasz materiały szkoleniowe (segregatory z materiałami, notes, długopis, pendrive), certyfikat udziału w szkoleniu, zaprosimy Cię też na catering w każdym dniu szkolenia.

Wsparcie szkoleniowe

  • Otwieramy firmę, w tym:
    • Biznes Plan
    • Forma działalności, dokumenty rejestrowe
  • Podatki i księgowość
  • Kadry i płace
  • Pomoc de minimis
  • Prawo przeciw dyskryminacyjne w prowadzeniu firmy
  • Komunikacja biznesowa, w tym:
    • komunikacja zarządcza w oparciu o matrycę Blancharda
    • wykorzystanie programów komputerowych do komunikacji
  • Marketing firmy, w tym wykorzystanie mediów społecznościowych
  • Design Thinking w projektowaniu nowych pomysłów biznesowych

W sumie całość pakietu szkoleniowego trwa 8 dni (64h). Za przydział uczestników na konkretne zajęcia grupy odpowiada doradca zawodowy wskazujący zajęcia obowiązkowe dla uczestnika oraz zajęcia nieobowiązkowe.

Aby otrzymać dotację należy przejść min. 80% zajęć wskazanych jako obowiązkowe.

Wsparcie Eksperta

Każdy z uczestników projektu otrzyma wsparcie specjalisty tzw. Oficera Dotacji przy tworzeniu Biznes Planu. Ten typ wsparcia jest obowiązkowy dla każdego uczestnika i jest brany pod uwagę w procesie przyznawania dotacji.

Spotkania z Ekspertem będą realizowane od początku zajęć szkoleniowych. Do pracy Doradcy na rzecz Uczestnika wliczamy jego czas poświęcony w kontakt bezpośredni ze Startupovcami, kontakt telefoniczny, poprzez wideo-chaty, a także pracę przy analizie biznesplanu.

Nasi Eksperci są niezwykle skutecznymi specjalistami, do tej pory wszyscy Uczestnicy, którzy pracowali z Ekspertami otrzymali Dotację. Stąd zachęcamy do aktywnego korzystania z tej formy wsparcia.

 

Firmotron

Dzięki usłudze Firmotron możesz korzystać z wielu aplikacji przy pomocy jednego konta. Będąc już Startupovcem będziemy kontaktować się i rozliczać dotację także w oparciu o to narzędzie. Dostaniesz wtedy swoje hasło i login do pracy z nami.

zarejestruj się

Zgłoszenie i dokumenty dla Edycji 5!

Uwaga! Nabór do ostatniej edycji tegorocznego startupova!

Inkubator Jastrzębie-Zdrój zaprasza do składania aplikacji od 29. czerwca do 5. lipca 2021 r.

Już teraz możesz pobrać i przygotować niezbędne dokumenty.

Działalności naszych uczestników otwieramy najpóźniej w sierpniu!

Jeśli zatem chcesz zostać Startapovcem i przeżyć z nami niesamowity, biznesowy rok życia – dostarcz nam w wyznaczonym terminie prawidłowo wypełniony jeden komplet dokumentacji rekrutacyjnej (w wersji papierowej lub elektronicznej).

WAŻNE INFORMACJE – Konkurencja może być zażarta! Dlatego trzymaj się ściśle zasad i przyłóż do naboru.

Dokładnie przeczytaj Regulamin! Wszystkie dokumenty powinny być nierozerwalnie ze sobą spięte, parafowane na każdej stronie oraz podpisane w wymaganych miejscach. Dokumenty rekrutacyjne muszą być dostarczone w zamkniętej kopercie opisanej według wzoru przedstawionego w Regulaminie (do pobrania poniżej*). Dokumenty przesłane drogą elektroniczną wraz z wymaganymi załącznikami należy podpisać tylko we wskazanych miejscach za pomocą podpisu elektronicznego, bez parafowania każdej strony.

Przez dokumenty rekrutacyjne należy rozumieć:

  • Formularz zgłoszenia (do pobrania poniżej), wypełniony koniecznie elektronicznie (na komputerze), w języku polskim, we wszystkich wymaganych polach, w którym opiszesz m.in. swoją wiedzę i doświadczenie (formalne i nieformalne) w zakresie planowanej do rozpoczęcia działalności gospodarczej, pomysł na firmę i jej profil, innowacyjność. Formularz zawiera także obligatoryjne oświadczenia potwierdzające spełnienie kryteriów grupy docelowej. Wypełniaj dokument w programie MS Word – jeśli nie masz – umów się z naszym biurem na skorzystanie z naszego stanowiska komputerowego.
  • Autodiagnozę potrzeb szkoleniowych (do pobrania poniżej) z wypełnioną pierwszą stroną (drugą wypełni doradca zawodowy kiedy przystąpisz do projektu).
  • oświadczenie o niekaralności karą zakazu dostępu do środków – dotyczące cudzoziemców przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wbrew przepisom ustawy z dnia 15.06.2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – jeśli Cię to dotyczy.
  • Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w projekcie w postaci np. zaświadczeń, umów, orzeczeń, itp. Będziesz zobowiązany/a przedłożyć je najpóźniej przed przystąpieniem do udziału w pierwszej formie wsparcia. Jednak zależy nam na ich dostarczeniu już teraz. Jeśli ich nie możesz dołączyć – wskaż nam na piśmie informację jakie dokumenty dostarczysz przy podpisaniu umowy. Wykaz obowiązkowych dokumentów znajdziesz w Regulaminie.

Status kwalifikowalności będziesz musiał/a potwierdzić ponownie na dzień rozpoczęcia udziału w Projekcie tj. w dniu rozpoczęcia pierwszej formy wsparcia.

Każda edycja rekrutacji w ramach Projektu będzie prowadzona w 4 etapach – osobno w każdym Inkubatorze:

  • ETAP 1: nabór dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 2: ocena formalna dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 3: ocena merytoryczna Formularzy zgłoszenia,
  • ETAP 4: rozmowa kwalifikacyjna z testem

W piątej edycji nabór trwa od 29. czerwca do 5. lipca 2021 r, jednak nie dłużej niż do wpłynięcia 30 poprawnych formalnie zgłoszeń. Nabór prowadzi tylko Inkubator Jastrzębie – BLUEFORM.

 * Dokumenty, które należy wypełnić są do pobrania w formacie edytowalnym, prosimy nie wprowadzać żadnych zmian w ich logotypach, budowie i treści, a jedynie uzupełnić wszystkie wymagane pola. Pozostałe materiały udostępniamy w formacie .pdf, którego nie można edytować. Jeśli masz wątpliwości, czy formularz zgłoszenia wyświetla się poprawnie, sprawdź go z wersją pdf – do pobrania tutaj>

Regulamin rekrutacji EDYCJA IV i  V

Zał. 1. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (WORD)

Zał. 1. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (ODT)

Zał. 2. KARTA OCENY FORMALNEJ FORMULARZA ZGŁOSZENIA APLIKANTA/KI

Zał. 3. KARTA OCENY MERYTORYCZNEJ FORMULARZA

Zał. 5. LISTA MIAST Z ZAAKCEPTOWANYM PLANEM REWITALIZACJI

Zał. 6. AUTODIAGNOZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Zał. 7. WYKAZ MIAST ŚREDNICH i MIAST ŚREDNICH TRACĄCYCH FUNKCJE SPOŁECZNO-GOSPODARCZE

Zał. 8. OBSZARY TECHNOLOGICZNE PREMIOWANE W PROJEKCIE i 4 OBSZAR TECHNOLOGICZNY DOT. ICT

Zał. 9. DZIAŁALNOŚCI WYKLUCZONE Z MOŻLIWOŚCI UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE

Zał. 10. WNIOSEK O DOFINANSOWANIE KOSZTÓW DOJAZDU NA SZKOLENIA

Zał. 11-12. WYMAGANE oświadczenia dodatkowe

Zał. 13. Wzór zaświadczenia z ZUS – US-7

Zał. 14. Materiał informacyjny w zakresie procedury potwierdzania dokumentem urzędowym kwalifikowalności uczestników (dot. m.in. US-7)

Zał. 15 Wzór umowy projektowej

__________________________________________________

Regulamin rekrutacji EDYCJA I

__________________________________________________

Regulamin rekrutacji EDYCJA II

________________________________________________

Regulamin rekrutacji EDYCJA III

Jeśli już jesteś naszym Uczestnikiem

Poniżej znajdziesz dokumenty wymagane na etapie wnioskowania o dotację. 

Dokładnie zapoznaj się z Regulaminem przyznawania wsparcia i pobierz wszystkie wymagane dokumenty. 

DOKUMENTY DO POBRANIA DLA UCZESTNIKÓW EDYCJI 1, 2, 3, 4

Regulamin przyznawania wsparcia finansowego

Tu pobierz zaktualizowany (edit:25.04.2021) regulamin. Dodatkowo poniżej do pobrania załączniki o których mowa w Regulaminie lub pomocne w realizacji projektu.

Przypominamy, że najświeższe informacje uzyskacie na Firmotronie.

Jak poprawnie wypełnić dokumenty rekrutacyjne

Aby wziąć udział w rekrutacji do projektu, musisz dostarczyć do wybranego INKUBATORA wypełnione dokumenty rekrutacyjne, czyli formularz zgłoszeniowy i Autodiagnozę potrzeb doradczych. 

Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić elektronicznie (na komputerze). Po wydrukowaniu pozostaje kilka miejsc, które trzeba uzupełnić odręcznie:

      • oświadczenia na końcu formularza (x przy każdym oświadczeniu)
      • podpisy we wskazanych miejscach
      • parafka na każdej stronie.

Pamiętaj!

      • Upewnij się, czy wskazane przez Ciebie PKD działalności zawiera się w Obszarze Technologicznym nr 4 - wykaz do pobrania w zakładce "Zgłoszenie" (jeśli dotyczy)!
      • Nie pisz wielkimi literami! (Odpuść Caps lockowi, niech odpocznie!),
      • Sprawdź, czy żadne pole nie zostało puste, wykorzystaj miejsce na opisy! Daj się nam poznać i zrozumieć Twój pomysł,
      • Dokumenty rekrutacyjne włóż do koperty, zaklej ją i opisz według wzoru podanego w regulaminie (do pobrania w zakładce "Zgłoszenie"),
      • Jeśli nie wiesz, czy dokument formularza poprawnie otwiera się na twoim urządzeniu, porównaj go z wersją pdf (do pobrania w zakładce "Zgłoszenie")
      • Sprawdź, czy dobrze wydrukowały się logotypy. To ważne.
      • Jeśli zgadzasz się na pokazanie Twojej ścieżki w projekcie innym - podpisz w wyślij nam zgodę na upublicznienie wizerunku
      • Jeśli wierzysz w takie rzeczy - nie chuchaj do koperty (pandemia:)) - za to wejdź na naszego Facebooka i Instagrama i chuchnij do nas pisząc nam komentarz, że przesłałeś aplikację z dopiskiem #chuchamstartupovo! Poinformuj o tym świat!

Nasze startupy

Tu będziemy na bieżąco wskazywać powstałe w projekcie StartUpy, jakie objęte będą naszym wsparciem w projekcie. Już nie możemy się doczekać powiększania tej zakładki:)

Kontakt

INKUBATOR JASTRZĘBIE ZDRÓJ


BLUEFORM

ul. Armii Krajowej 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój
tel. 32 470 60 77
biuro@blueform.pl

INKUBATOR ŻORY


Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A.

ul. Dworcowa 8
44-240 Żory
tel. 790 351 566
biuro@arpsa.pl

Skip to content